Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4354
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСЛУГ БАНКІВ ІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ЇХ ЯКОСТІ
Authors: Данелян І. І.
Keywords: розрахунково-касове обслуговування
касова готівка
Інтернет-банкінг
SMS-банкінг
касові операції
система електронного банкінгу
система "Клієнт-Банк"
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Данелян І.І. Організація послуг банків із розрахунково-касового обслуговування та шляхи поліпшення їх якості / І.І. Данелян // Управління розвитком. - 2013. - №17. - С. 92 - 94
Abstract: Досліджено поняття "розрахунково-касове обслуговування клієнтів банку", "касові операції", розглянуто їх організацію. Запропоновано шляхи вдосконалення якості послуг у сфері обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх недоліки та переваги.
Исследованы понятия "расчетно-кассовое обслуживание клиентов банка", "кассовые операции", рассмотрена их организация. Предложены пути усовершенствования качества услуг в сфере обслуживания клиентов коммерческих банков и определены их недостатки и преимущества.
The concepts of "bank customer settlement and cash services" and "cash payments" were studied and their organization was considered. Ways to improve customer service in commercial banks are offered and their advantages and disadvantages are determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4354
Appears in Collections:№17



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.