Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4354
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСЛУГ БАНКІВ ІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ЇХ ЯКОСТІ
Автори: Данелян І. І.
Теми: розрахунково-касове обслуговування
касова готівка
Інтернет-банкінг
SMS-банкінг
касові операції
система електронного банкінгу
система "Клієнт-Банк"
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Данелян І.І. Організація послуг банків із розрахунково-касового обслуговування та шляхи поліпшення їх якості / І.І. Данелян // Управління розвитком. - 2013. - №17. - С. 92 - 94
Короткий огляд (реферат): Досліджено поняття "розрахунково-касове обслуговування клієнтів банку", "касові операції", розглянуто їх організацію. Запропоновано шляхи вдосконалення якості послуг у сфері обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх недоліки та переваги.
Исследованы понятия "расчетно-кассовое обслуживание клиентов банка", "кассовые операции", рассмотрена их организация. Предложены пути усовершенствования качества услуг в сфере обслуживания клиентов коммерческих банков и определены их недостатки и преимущества.
The concepts of "bank customer settlement and cash services" and "cash payments" were studied and their organization was considered. Ways to improve customer service in commercial banks are offered and their advantages and disadvantages are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4354
Розташовується у зібраннях:№17



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.