Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4406
Назва: ВЛИЯНИЕ РЕКЛАМЫ НА ПОДСОЗНАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРИ ВЫБОРЕ ТОВАРОВ И УСЛУГ
Автори: Сагайдакова О. С.
Теми: реклама
воздействие рекламы
психологическое воздействие
целевая аудитория
ценность
эффективность
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сагайдакова О.С. Влияние рекламы на подсознание потребителя при выборе товаров и услуг / О.С. Сагайдакова // Управлыння розвитком. - 2013. - №16. - С. 53 - 56
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему згубного психологічного впливу реклами та її засобів на споживача, а також способи впливу рекламних повідомлень на свідомість і підсвідомість людини.
Рассмотрены проблема губительного психологи¬чес¬кого воздействия рекламы и ее средств на потребителя, а также способы влияния рекламных сообщений на сознание и подсознание человека
The article deals with the harmful psychological impact of advertising and its means on a consumer and the ways of the influence of advertisements on human consciousness and subconsciousness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4406
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.