Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/443
Title: ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Authors: Ойсарова О. В.
Keywords: реклама
бренд
рекламна інновація
рекламні методи
конкуренція
монополія
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Ойсарова О. В. Шляхи розвитку рекламних послуг в Україні / О. В. Ойсарова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 60-62
Abstract: Розглянуто перспективи розвитку ринку рекламних послуг України. Визначено труднощі, що виникають у процесі рекламної діяльності, розробки і конкурування рекламних заходів
The article considers the prospects of advertising market of Ukraine. There are number of solutions to be adopted in order to help companies entering the arena of the international fight and make a decent competition in the inventions worldwide.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/443
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.