Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/443
Назва: ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Автори: Ойсарова О. В.
Теми: реклама
бренд
рекламна інновація
рекламні методи
конкуренція
монополія
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ойсарова О. В. Шляхи розвитку рекламних послуг в Україні / О. В. Ойсарова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 60-62
Короткий огляд (реферат): Розглянуто перспективи розвитку ринку рекламних послуг України. Визначено труднощі, що виникають у процесі рекламної діяльності, розробки і конкурування рекламних заходів
The article considers the prospects of advertising market of Ukraine. There are number of solutions to be adopted in order to help companies entering the arena of the international fight and make a decent competition in the inventions worldwide.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/443
Розташовується у зібраннях:№2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ойсарова О. В. Шляхи розвитку рекламних послуг в Україні.pdf224,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.