Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4510
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-12-05T08:58:02Z-
dc.date.available2013-12-05T08:58:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКулєшова Н.В. Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Економіка і регіон. – 2013. – № 1. – С. 167–173.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4510-
dc.description.abstractУ статті запропоновано модель вибору маркетингової стратегії туристичного підприємства. На підставі узагальненої системи кількісних показників оцінки ефективності маркетингової стратегії, розроблено модель вибору ефективного варіанту її реалізації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectсистема кількісних маркетингових показниківen_US
dc.subjectімітаційна модельen_US
dc.subjectоптимізаційна модельen_US
dc.titleМодель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК. 338.48 (477)en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.