Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4510
Title: Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Кулєшова Н. В.
Keywords: туристичне підприємство
конкурентна позиція
система кількісних маркетингових показників
імітаційна модель
оптимізаційна модель
Issue Date: 2013
Citation: Кулєшова Н.В. Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Економіка і регіон. – 2013. – № 1. – С. 167–173.
Abstract: У статті запропоновано модель вибору маркетингової стратегії туристичного підприємства. На підставі узагальненої системи кількісних показників оцінки ефективності маркетингової стратегії, розроблено модель вибору ефективного варіанту її реалізації.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4510
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.