Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4510
Назва: Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства
Автори: Кулєшова Н. В.
Теми: туристичне підприємство
конкурентна позиція
система кількісних маркетингових показників
імітаційна модель
оптимізаційна модель
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Кулєшова Н.В. Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Економіка і регіон. – 2013. – № 1. – С. 167–173.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано модель вибору маркетингової стратегії туристичного підприємства. На підставі узагальненої системи кількісних показників оцінки ефективності маркетингової стратегії, розроблено модель вибору ефективного варіанту її реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4510
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.