Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльностіПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2020Особливості стратегій та заходів екомаркетингуАстахова І. Е.; Григорова А. О.
2019Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингуАстахова І. Е.; Шевченко В. В.
2021Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегієюСвящук С. А.
2021Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваКозуб В. О.; Чефранова К. Р.
2022Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Кузнецов О. В.
2022Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологійДзеніс О. О.; Купріна В. В.