Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятияАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2020Особливості стратегій та заходів екомаркетингуАстахова І. Е.; Григорова А. О.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.