Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2020Штучний інтелект у маркетинговій діяльностіПроскурніна Н. В.
2020Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»Проскурніна Н. В.; Єресько Д. О.
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2016Consolidation of accounting information for controlling of the enterprise foreign trade activityProskurnina N. V.; Dzobko I. P.; Проскурніна Н. В.; Дзьобко І. П.; Проскурнина Н. В.; Дзебко И. П.
2022Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки УкраїниПроскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Козуб В. О.
2021Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарівПроскурніна Н. В.; Белявцева В. В.; Гусакова О. О.
2018Огляд основних трендів світової торгівлі у 2018 роціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Аналітичний огляд напрямків та тенденцій розвитку глобальних ланцюгів постачань у світовій економіціПроскурніна Н. В.; Вовк В. А.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Vovk V. A.