Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4611
Title: Визначення конкурентних переваг для підприємства
Authors: Биков Я. Ю.
Keywords: конкурентна перевага
конкурентоспроможність
конкурентоспроможність товару
конкурентоспроможність підприємства
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Биков Я. Ю. Визначення конкурентних переваг для підприємства / Я. Ю. Биков // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 107 - 109
Abstract: Розглянуто сутність поняття конкурентної переваги, визначено взаємозв’язок конкурентної переваги та конкурентоспроможності товару й підприємства. Зроблено аналіз основних складових конкурентної переваги та подано коротку характеристику сутності конкурентної переваги для позиціонування товару на ринку.
The article deals with the essence of the concept of competitive advantage, defines the correlation of competitive advantage and the competitiveness of goods and companies. The main components of competitive advantage have been analysed and a briex characteristics of the nature of competitive advantage for product positioning in the market has been given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4611
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.