Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4611
Назва: Визначення конкурентних переваг для підприємства
Автори: Биков Я. Ю.
Теми: конкурентна перевага
конкурентоспроможність
конкурентоспроможність товару
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Биков Я. Ю. Визначення конкурентних переваг для підприємства / Я. Ю. Биков // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 107 - 109
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття конкурентної переваги, визначено взаємозв’язок конкурентної переваги та конкурентоспроможності товару й підприємства. Зроблено аналіз основних складових конкурентної переваги та подано коротку характеристику сутності конкурентної переваги для позиціонування товару на ринку.
The article deals with the essence of the concept of competitive advantage, defines the correlation of competitive advantage and the competitiveness of goods and companies. The main components of competitive advantage have been analysed and a briex characteristics of the nature of competitive advantage for product positioning in the market has been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4611
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Биков Я. Ю. Визначення конкурентних переваг для підприємства.pdf376,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.