Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4882
Title: Брендинг как важная составляющая современного маркетинга
Authors: Халлыев Г. М.
Keywords: бренд
конкуренция товара
брендинг
реклама
логотип
имидж
торговая марка
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Халлыев Г.М. Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г.М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - №23. - С. 10 - 12
Abstract: Представлено описание брендинга как фактора конкурентоспособности и условия стабилизации фирмы на рынке. Выявлены основные проблемы отечественного брендинга. Представлены основные задачи и этапы формирования брендинга.
Наведено опис брендингу як чинника конкурентоспроможності та умови стабілізації фірми на ринку. Виявлено основні проблеми вітчизняного брендингу. Подано основні завдання та етапи формування брендингу.
The article describes branding as a factor of competitiveness and the conditions for the stabilization of the company in the market. The basic problems of national branding are identified. The key objectives and stages of branding are described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4882
Appears in Collections:№23



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.