Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4882
Назва: Брендинг как важная составляющая современного маркетинга
Автори: Халлыев Г. М.
Теми: бренд
конкуренция товара
брендинг
реклама
логотип
имидж
торговая марка
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Халлыев Г.М. Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г.М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - №23. - С. 10 - 12
Короткий огляд (реферат): Представлено описание брендинга как фактора конкурентоспособности и условия стабилизации фирмы на рынке. Выявлены основные проблемы отечественного брендинга. Представлены основные задачи и этапы формирования брендинга.
Наведено опис брендингу як чинника конкурентоспроможності та умови стабілізації фірми на ринку. Виявлено основні проблеми вітчизняного брендингу. Подано основні завдання та етапи формування брендингу.
The article describes branding as a factor of competitiveness and the conditions for the stabilization of the company in the market. The basic problems of national branding are identified. The key objectives and stages of branding are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4882
Розташовується у зібраннях:№23



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.