Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4938
Title: ПОБУДОВА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Тропов О. В.
Keywords: збут
збутова політика
побудова збутової політики
канали збуту
промислове підприємство
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Тропов О. В. Побудова збутової політики промислововго підприємства / О. В. Тропов // Управління розвитком. - 2013. - № 21. - С. 66-67.
Abstract: Описано процес побудови ефективної збутової політики промислового під¬приємства, що є певною послідовністю етапів, під час яких відбувається формування продуманої та обґрунтованої збутової політики, яка є запорукою ефективної збутової діяльності та прибутковості підприємства.
Описан процесс построения эффективной сбытовой политики промышленного предприятия, который представляет собой определенную последовательность этапов, во время которых происходит формирование продуманной и обоснованной сбытовой политики, которая является залогом эффективной сбытовой деятельности и прибыльности предприятия.
The article deals with the process of building an effective marketing policy of an industrial enterprise which consists in a sequence of stages at which a reasonable and well-grounded marketing policy is formed to guarantee an effective sales activity and profitability of the enterprise.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4938
Appears in Collections:№ 21



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.