Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5086
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Собіна К. В.
Keywords: організація системи маркетингу
маркетингова діяльність
організація маркетингової діяльності
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Собіна К.В. Теоретичні особливості організації маркетингової діяльності підприємства / К.В. Собіна // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 159 - 160
Abstract: Розглянуто поняття маркетингової діяльності підприємства, його сутність та теоретичні особливості процесу організації маркетингової діяльності підприємства.
Рассмотрены понятие маркетинговой деятельности предприятия, его сущность и теоретические особенности организации маркетинговой деятельности предприятия.
The concept of marketing activity, its essence and theoretical aspects of organization of marketing activity of an enterprise are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5086
Appears in Collections:№22



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.