Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5086
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Собіна К. В.
Теми: організація системи маркетингу
маркетингова діяльність
організація маркетингової діяльності
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Собіна К.В. Теоретичні особливості організації маркетингової діяльності підприємства / К.В. Собіна // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 159 - 160
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття маркетингової діяльності підприємства, його сутність та теоретичні особливості процесу організації маркетингової діяльності підприємства.
Рассмотрены понятие маркетинговой деятельности предприятия, его сущность и теоретические особенности организации маркетинговой деятельности предприятия.
The concept of marketing activity, its essence and theoretical aspects of organization of marketing activity of an enterprise are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5086
Розташовується у зібраннях:№22



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.