Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5129
Назва: Харченко В. С. Організаційно-правове забезпечення охорони бренда
Теми: бренд
товарний знак
логотип
брендове ім’я
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Харченко В. С. Організаційно-правове забезпечення охорони бренда / В. С. Харченко //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 147 - 150
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні законодавчі акти, що регулюють питання формування бренда підприємства і використання інтелектуальної власності. Подано докладну характеристику використання українського законодавства підприємствами в процесі розробки та становлення бренда.
This article discusses the basic laws governing the formation of companies brand and use of intellectual property. The detailed description of using the Ukrainian laws by the companies in the process of development and establishment of the brand has been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5129
Розташовується у зібраннях:№10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.