Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5150
Title: Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки
Authors: Тесленко Ю. А.
Keywords: маркетинговий комплекс
бренд
торгова марка
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Тесленко Ю. А. Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки / Ю. А. Тесленко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 152 - 154
Abstract: Розглянуто проблеми визначення сутності бренда як основної складової сучасного маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано вплив бренда на конкурентоспроможність та ефективну товарну політику підприємства. Подано докладну характеристику основних компонентів процесу формування бренда підприємства.
The paper addresses the problem of defining the essence of the brand as a key component of the modern marketing mix of a company. The influence of the brand on competitiveness and effective commercial policy of an enterprise has been analysed. The detailed description of the main components of the formation of brand companies has been given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5150
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.