Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5158
Назва: Бренд-стратегия инновации
Автори: Гурбанниязов Д.
Теми: бренд
стратегия
инновация
инновационная деятельность
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гурбанниязов Д. Бренд-стратегия инновации
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные особенности бренд-стратегии для предприятия. Доказано, что как прием менеджмента инноваций бренд-стратегия означает управление процессом реализации на рынке новых продуктов и операций на основе продвижения брендов инноваций. Дана подробная характеристика основных ее составляющих, перечислены основные положительные характеристики ее использования для предприятия.
The article describes the main features of the brand strategy for the company. Brand strategy as a method of innovation management means managing the sales of new products in the market and operations based on brand promotion of innovation. A detailed description of its main components and the main positive features of its use at an enterprise has been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5158
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурбанниязов Д. Бренд-стратегия инновации.pdf367,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.