Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/516
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКісільова Т. Л.-
dc.date.accessioned2012-05-29T12:36:49Z-
dc.date.available2012-05-29T12:36:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКісільова Т.Л. Маркетингові дослідження та аналіз споживача ринку послуг / Т.Л. Кісільова // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 143 - 145en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/516-
dc.description.abstractМаркетингові дослідження ринку включають вивчення та прогнозування його кон’юнктури, розрахунок його місткості, визначення прогнозних показників збуту продукції, аналіз поведінки споживачів і конкурентів, а також конкурентного середовища в цілому.en_US
dc.description.abstractMarketing research includes the study and forecast of conditions, the calculation of its capacity, determination of forecast indices sales, analysis of consumer behavior and competition, and competition in general.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectаналіз ринкуen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА РИНКУ ПОСЛУГen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.13.017en_US
Располагается в коллекциях:№ 5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.