Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/516
Title: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА РИНКУ ПОСЛУГ
Authors: Кісільова Т. Л.
Keywords: маркетингові дослідження
маркетинговий аналіз
аналіз ринку
споживач
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Кісільова Т.Л. Маркетингові дослідження та аналіз споживача ринку послуг / Т.Л. Кісільова // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 143 - 145
Abstract: Маркетингові дослідження ринку включають вивчення та прогнозування його кон’юнктури, розрахунок його місткості, визначення прогнозних показників збуту продукції, аналіз поведінки споживачів і конкурентів, а також конкурентного середовища в цілому.
Marketing research includes the study and forecast of conditions, the calculation of its capacity, determination of forecast indices sales, analysis of consumer behavior and competition, and competition in general.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/516
Appears in Collections:№5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.