Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/516
Назва: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА РИНКУ ПОСЛУГ
Автори: Кісільова Т. Л.
Теми: маркетингові дослідження
маркетинговий аналіз
аналіз ринку
споживач
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Кісільова Т.Л. Маркетингові дослідження та аналіз споживача ринку послуг / Т.Л. Кісільова // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 143 - 145
Короткий огляд (реферат): Маркетингові дослідження ринку включають вивчення та прогнозування його кон’юнктури, розрахунок його місткості, визначення прогнозних показників збуту продукції, аналіз поведінки споживачів і конкурентів, а також конкурентного середовища в цілому.
Marketing research includes the study and forecast of conditions, the calculation of its capacity, determination of forecast indices sales, analysis of consumer behavior and competition, and competition in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/516
Розташовується у зібраннях:№5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.