Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/517
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРябуха В. О.-
dc.date.accessioned2012-05-29T12:56:54Z-
dc.date.available2012-05-29T12:56:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРябуха В.О. Використання маркетингових концепцій при реалізації продукції, орієнтованої на дітей / В.О. Рябуха // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 145 - 147en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/517-
dc.description.abstractРозглянуто особливості маркетингу, орієнтованого на дітей, його негативні та позитивні риси. Проаналізовано мислення дитини, її поведінка, бажання та бачення стосовно товарів дитячого призначення.en_US
dc.description.abstractThis article describes the specifics of marketing as for as children are concerned, its positive and negative traits. A child's thinking, behavior, desire and vision for children's products use are examined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectбажанняen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.138: 659en_US
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.