Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/517
Title: ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙ
Authors: Рябуха В. О.
Keywords: дитина
маркетинг
мислення
бажання
споживач
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Рябуха В.О. Використання маркетингових концепцій при реалізації продукції, орієнтованої на дітей / В.О. Рябуха // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 145 - 147
Abstract: Розглянуто особливості маркетингу, орієнтованого на дітей, його негативні та позитивні риси. Проаналізовано мислення дитини, її поведінка, бажання та бачення стосовно товарів дитячого призначення.
This article describes the specifics of marketing as for as children are concerned, its positive and negative traits. A child's thinking, behavior, desire and vision for children's products use are examined.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/517
Appears in Collections:№5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.