Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/517
Назва: ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙ
Автори: Рябуха В. О.
Теми: дитина
маркетинг
мислення
бажання
споживач
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Рябуха В.О. Використання маркетингових концепцій при реалізації продукції, орієнтованої на дітей / В.О. Рябуха // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 145 - 147
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості маркетингу, орієнтованого на дітей, його негативні та позитивні риси. Проаналізовано мислення дитини, її поведінка, бажання та бачення стосовно товарів дитячого призначення.
This article describes the specifics of marketing as for as children are concerned, its positive and negative traits. A child's thinking, behavior, desire and vision for children's products use are examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/517
Розташовується у зібраннях:№5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.