Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5206
Title: Формівання концепції бренда
Authors: Листопадова Н. С.
Keywords: бренд
сутність бренда
брендингова діяльність
позиціонування бренда
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Листопадова Н. С. Формівання концепції бренда / Н. С. Листопадова //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 21 - 23
Abstract: Охарактеризовано рівень розвитку теорії бренда в сучасному маркетингу, показано значення бренда як системи взаємозв’язаних атрибутів у процесі управління організацією, розглянуто етапи створення бренда, розкрито його сутність.
The level of the brand theory development in modern marketing is characterized. The brand value as a system of interrelated attributes in the management of an organization is shown. The steps of creating a brand are studied and its essence is described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5206
Appears in Collections:№ 1-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Листопадова Н. С. Формівання концепції бренда.pdf379,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.