Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5206
Назва: Формівання концепції бренда
Автори: Листопадова Н. С.
Теми: бренд
сутність бренда
брендингова діяльність
позиціонування бренда
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Листопадова Н. С. Формівання концепції бренда / Н. С. Листопадова //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 21 - 23
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано рівень розвитку теорії бренда в сучасному маркетингу, показано значення бренда як системи взаємозв’язаних атрибутів у процесі управління організацією, розглянуто етапи створення бренда, розкрито його сутність.
The level of the brand theory development in modern marketing is characterized. The brand value as a system of interrelated attributes in the management of an organization is shown. The steps of creating a brand are studied and its essence is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5206
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Листопадова Н. С. Формівання концепції бренда.pdf379,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.