Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5293
Title: Формирование международной маркетинговой стратегии
Other Titles: Formation of an international marketing strategy
Формування міжнародної маркетингової стратегії
Authors: Казакбаев А. К.
Kazakbaev A. K.
Казакбаєв А. К.
Keywords: маркетинг
стратегии
экономика
развитие
методы
marketing
strategy
economics
development methods
стратегії
економіка
розвиток
методи
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Казакбаев А. К. Формирование международной маркетинговой стратегии: дипломная работа на соискание образовательно-квалификационного уровня магистра: спец. 8.03050301 «Международная экономика» / А.К. Казакбаев. – Х.: ХНЭУ, 2014.
Abstract: Инструменты формирование международной маркетинговой стратегии предприятия. Выбор стратегии предприятия, внедрение продукции на рынки Центральной Азии.
Tools to develop an international marketing strategy. Selecting an enterprise strategy, implementation of products to markets in Central Asia.
Інструменти формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Вибір стратегії підприємства, впровадження продукції на ринки Центральної Азії.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5293
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.