Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5293
Назва: Формирование международной маркетинговой стратегии
Інші назви: Formation of an international marketing strategy
Формування міжнародної маркетингової стратегії
Автори: Казакбаев А. К.
Kazakbaev A. K.
Казакбаєв А. К.
Теми: маркетинг
стратегии
экономика
развитие
методы
marketing
strategy
economics
development methods
стратегії
економіка
розвиток
методи
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Казакбаев А. К. Формирование международной маркетинговой стратегии: дипломная работа на соискание образовательно-квалификационного уровня магистра: спец. 8.03050301 «Международная экономика» / А.К. Казакбаев. – Х.: ХНЭУ, 2014.
Короткий огляд (реферат): Инструменты формирование международной маркетинговой стратегии предприятия. Выбор стратегии предприятия, внедрение продукции на рынки Центральной Азии.
Tools to develop an international marketing strategy. Selecting an enterprise strategy, implementation of products to markets in Central Asia.
Інструменти формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Вибір стратегії підприємства, впровадження продукції на ринки Центральної Азії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5293
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.