Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5299
Title: Позиционирование как этап разработки маркетинговой стратегии предприятия
Authors: Баллыева А. Б.
Keywords: позиционирование
целевой рынок
дифференциация товара
имидж товара
конкурентоспособность
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Баллыева А. Б. Позиционирование как этап разработки маркетинговой стратегии предприятия / А. Б. Баллыева // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 64 - 66
Abstract: Определена сущность понятия "позиционирование", исследованы роль и значение позиционирования в стратегической маркетинговой деятельности предприятия. Сформулированы основные маркетинговые стратегии позиционирования, а также принципы и условия эффективного позиционирования продукта (марки) в сознании потребителя.
The essence of the concept "positioning" is defined, the role and value of positioning in strategic marketing activity of the enterprise are investigated. The basic marketing strategies of po¬si¬tioning, and the principles and conditions of effective positioning of a product (brand) in the consciousness of the consumer are formulated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5299
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.