Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5331
Название: ВИБІР КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Овчар Т. В.
Ключевые слова: збутова політика
збутова діяльність
торгівельна діяльність
канали збуту
реалізація
покупець
товар
торгівельна система
непрямий канал збуту
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Овчар Т. В. Вибір критеріїв формування структури збутової політики торгівельних підприємств / Т. В. Овчар // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 163-165
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні основи збутової політики на підприємстві, досліджено визначення поняття "збутова політика", визначено особливості реалізації збутової політики торгівельних підприємств, запропоновано критерії вибору структури збуту торгівельних під¬приємств.
The theoretical foundations of marketing policy of the company are studied. The definition of "sales policy" and peculiarities of marketing policy of commercial enterprises are analysed. Criteria for selecting the sales structure of retailers are offered
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331
Располагается в коллекциях:№ 20



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.