Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5380
Назва: Підвищення ефективності рекламної кампанії підприємства на зовнішніх ринках
Інші назви: Повышение эффективности рекламной кампании предприятия на внешних рынках
Increase in efficiency of a company’s advertising campaign on foreign markets
Автори: Чумак О. О.
Чумак А. А.
Chumak A. A.
Теми: реклама
рекламна кампанія
ефективність
оцінка ефективності
управління ефективністю рекламної кампанії
оцінка ефективності реклами
рекламная кампания
эффективность
оценка эффективности
управление эффективностью рекламной кампании
оценка эффективности рекламы
distribution
distribution activity
distribution channel
analysis
management of products’ distribution
estimation of distribution effectiveness
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Чумак О.О. Підвищення ефективності рекламної кампанії підприємства на зовнішніх ринках: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.О. Чумак. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі висвітлено сутність поняття «рекламна компанія», розглянуті методологічні основи управління ефективністю рекламної кампанії підприємства, визначено критерії та показники ефективності рекламної діяльності підприємства. Проаналізовано рекламну діяльність підприємства та розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності компанії ПАТ Завод «ПІВДЕНКАБЕЛЬ».
В дипломной работе рассмотрена сущность понятия « рекламная компания», рассмотрены методологические основы управления эффективностью рекламной кампании предприятия, определены критерии и показатели эффективности рекламной деятельности предприятия. Проанализирована рекламная деятельность предприятия и разработаны практические рекомендации по повышению эффективности рекламной деятельности компании ПАО Завод «ПІВДЕНКАБЕЛЬ».
In the diploma work deals with the essence of the concept of "advertising campaign", the methodological basis of performance management company advertising campaign, the criteria and indicators of the effectiveness of promotional activities of the enterprise. Analyzed the promotional activities of the enterprise and practical recommendations to improve the effectiveness of promotional activities of the public company Zavod "PІVDENKABEL".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5380
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.