Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5385
Назва: Класифікація стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Классификация стратегий управления маркетинговой деятельностью предприятия
Classification of marketing manage¬ment strategies of enterprises
Автори: Юлегіна І. В.
Юлегина И. В.
Yulegina I. V.
Теми: стратегії управління
класифікація
порівняльна характеристика
міжнародна маркетингова діяльність
стратегии управления
классификация
сравнительная характеристика
международная маркетинговая деятельность
management strategy
classification
comparative analisys
international marketing activity
Дата публікації: 2010
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Юлегіна І. В. Класифікація стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємства / І. В. Юлегіна // Економіка розвитку. – Х: Вид. ХНЕУ, 2010. – №2. – С.59-65.
Короткий огляд (реферат): Автором досліджено підходи до класифікації стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результати аналізу показують, що науковці в основному виділяють чотири рівня розробки таких стратегій. Міжнародні маркетингові стратегії обираються залежно від ступеня інтернаціоналізації діяльності підприємства та є граничними варіантами реалізації корпоративних, функціональних та інструментальних стратегій.
Автором изучены подходы к классификации стратегий управления маркетинговой деятельностью предприятия. Результаты анализа показывают, что исследователи в основном выделяют четыре уровня разработки таких стратегий. Международные маркетинговые стратегии выбираются в зависимости от степени интернационализации деятельности предприятия и являются граничными вариантами реализации корпоративных, функциональных и инструментальных стратегий.
Author has learned points of view to classification of marketing management strategies of enterprises. The results show, that scientists distinguish four levels of working out these strategies. International marketing strategies are pick out according to internationalization level of enterprise and are limited version of corporate, functional and instrumental marketing strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5385
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.