Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освітиКравченко Г. Ю.; Мовмига Н. Є.
2019Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня)Гронь О. В.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економікиКуценко К. І.
2019Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємствКуценко К. І.
2019Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняРябова З. В.; Почуєва О. О.
2019Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.