Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 22.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Аналіз співробітників компанії як носіїв корпоративної культуриАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.
2017Робоча програма навчальної дисципліни "Ризик-менеджмент та страхування бізнесу" для студентів спеціальності 8.18010014 "Управління фінансово-економічною безпекою" усіх форм навчанняПерепелюкова О. В.
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2015Методичний підхід до формування корпоративної культури машинобудівних підприємств в процесі організаційних змінОтенко І. П.; Чепелюк М. І.
2015Методичний підхід до оцінки рівня корпоративної культури машинобудівних підприємств в процесі організаційних змінОтенко І. П.; Чепелюк М. І.