Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 21.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Іміджологія: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.
2016Позитивний імідж викладача іноземної мови – запорука професійного успіхуПрус Н. О.
2016Імідж особистості як психолого-педагогічний феноменПрус Н. О.
2019Технології суспільних комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 291 “Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії” другого (магістерського) рівняГронь О. В.
2021Вплив культури на медіа у західному світіВолковінська Г. В.
2018Педагогічний консалтинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньої програми «Педагогіка вищої школи»Кравченко Г. Ю.; Мілов О. В.
2022Технології комунікації міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2023Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережПідмолода С. Д.