Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 882.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Методичні основи формування комплексу цільових програм впровадження екологічного туризмуЗима О. Г.; Зима О. Г.; Голуб М. О.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2015Effectiveness indicators of social media marketing campaignByelikova Y. V.
2018Управлінські умови професійного розвитку педагогічного персоналу закладу дошкільної освітиВетренко М. Ю.
2018Організаційно-педагогічні умови формування професійного іміджу керівника закладу дошкільної освітиКалініченко Т. Л.
2018Управління розвитком професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освітиБутівченко В. В.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗПтащенко О. В.; Цинцкіладзе А. Р.; Волкова В. В.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.
2017Вплив зовнішнього і внутрішнього боргу на фінансово-економічну безпеку УкраїниПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.