Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-29 из 29.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" першого (бакалаврського) рівняМоскаленко Н. О.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняМоскаленко Н. О.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економікиКуценко К. І.
2019Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємствКуценко К. І.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Сучасні інформаційні технології у сфері послугАфанасьєва О. М.; Архипова Д. Є.
2019Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняРябова З. В.; Почуєва О. О.
2018Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами»Рябова З. В.; Полякова Г. А.; Почуєва О. О.
2016Концептуальні засади міжнародного маркетингуМішин О. Ю.; Мішина С. В.