Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 91-100 из 2482.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринкахЖосан Г. В.; Трухачова К. В.; Зима О. Г.
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2019Підвищення рівня конкурентноспроможності ЗВО комунікаційними засобамиЛисиченко Є. М.
2015Концептуальні основи управління емоціямиБєлікова Ю. В.
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.