Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6207
Title: ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ
Authors: Тропов О. В.
Keywords: збут
збутова діяльність
збутова політика
підприємство
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Тропов О. В. ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ / О. В. Тропов // Управління розвитком. - 2014. - №2. - С. 119-121
Abstract: Досліджено існуючі підходи до визначення поняття "збутова політика" та запропоновано нове, уточнено визначення даного поняття. Розглянуто основні складові елементи та цілі збутової політики, особливості її розробки та обґрунтування, а також один із механізмів її формування.
The article deals with the current definitions of the concept "marketing policy". A new, corrected definition of this concept was proposed. The basic components of the marketing policy, its goals, development and justification features, and one of the procedures of determining it were considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6207
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.