Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6207
Назва: ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ
Автори: Тропов О. В.
Теми: збут
збутова діяльність
збутова політика
підприємство
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Тропов О. В. ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ / О. В. Тропов // Управління розвитком. - 2014. - №2. - С. 119-121
Короткий огляд (реферат): Досліджено існуючі підходи до визначення поняття "збутова політика" та запропоновано нове, уточнено визначення даного поняття. Розглянуто основні складові елементи та цілі збутової політики, особливості її розробки та обґрунтування, а також один із механізмів її формування.
The article deals with the current definitions of the concept "marketing policy". A new, corrected definition of this concept was proposed. The basic components of the marketing policy, its goals, development and justification features, and one of the procedures of determining it were considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6207
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.