Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/623
Title: МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ КАК ОСНОВА РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Маркова А. И.
Keywords: маркетинговые стратегии
недифференцированный маркетинг
дифференцированный маркетинг
концентрированный маркетинг
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Маркова А.И. Маркетинговая стратегия как основа развития предприятия / А.И. Маркова // Управління розвитком. - 2012. - №6. - С. 63 - 64
Abstract: Проанализированы маркетинговые стратегии как эффективные системы расширения масштабов рынка сбыта товаров. Выделены преимущества исследуемых стратегий как рычагов развития предприятия.
Marketing strategies as effective systems of scales expansion of sale market of commodities are analysed. Advantages of the probed strategies, as levers of development of enterprise, are selected.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/623
Appears in Collections:№ 6



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.