Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/623
Назва: МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ КАК ОСНОВА РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Маркова А. И.
Теми: маркетинговые стратегии
недифференцированный маркетинг
дифференцированный маркетинг
концентрированный маркетинг
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Маркова А.И. Маркетинговая стратегия как основа развития предприятия / А.И. Маркова // Управління розвитком. - 2012. - №6. - С. 63 - 64
Короткий огляд (реферат): Проанализированы маркетинговые стратегии как эффективные системы расширения масштабов рынка сбыта товаров. Выделены преимущества исследуемых стратегий как рычагов развития предприятия.
Marketing strategies as effective systems of scales expansion of sale market of commodities are analysed. Advantages of the probed strategies, as levers of development of enterprise, are selected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/623
Розташовується у зібраннях:№ 6



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.