Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6342
Title: Робоча програма навчальної дисципліни "МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Other Titles: Рабочая программа учебной дисциплины "Международный менеджмент" для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения
Syllabus of the academic discipline "International Management" for students of speciality 8.03050701 "Marketing"of all forms of study
Authors: Рубан В. В.
Ruban V. V.
Keywords: підприємство
міжнародна діяльність
зовнішня торгівля
експорт
імпорт
предприятие
международная деятельность
внешняя торговля
экспорт
импорт
enterprise
international activity
foreign trade
export
import
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Робоча програма навч. дисципліни "Міжнародний менеджмент" для студ. спец. 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. В.В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. – Електрон. текстові дан. (611 КБ). – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. – 52 с. – Загол. з титул. екрану
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, список професійних компетентностей, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, список літератури щодо вивчення програмного матеріалу дисципліни, наведено систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання.
Представлен тематический план учебной дисциплины и его содержание по модулям и темам, помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, список профессиональных компетентностей, которыми должен обладать студент после изучения дисциплины, список литературы по изучению программного материала дисциплины, приведена система оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения.
Thematic plan of the academic discipline and its content into modules and themes are presented, plans of lectures and seminars (practical classes), list of professional competences which student should master after studying the discipline, list of references to study the discipline program material are placed, system of students' knowledge evaluation are given. Recommended for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of study.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6342
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.