Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7156
Назва: Шляхи удосконалення технології маркетингових інструментів на прикладі виготовлення візиток
Інші назви: Пути усовершенствования технологии маркетинговых инструментов на примере изготовления визиток
Ways to improve the technology of marketing tools on the example of production of business cards
Автори: Марченко К. Ю.
Савченко М. Ф.
Марченко К. Ю.
Савченко Н. Ф.
Marchenko K. Y.
Savchenko M. F.
Теми: поліграфічна продукція
візитка
маркетинг
3D-поліграфія
рекламний носій
об'ємне зображення
фотографія
полиграфическая продукция
визитка
маркетинг
3D-полиграфия
рекламный носитель
объемное изображение
фотография
printing products
business cards
marketing
3D-printing
advertising medium
three-dimensional image
photograph
Дата публікації: 2014
Видавництво: ГП ХМЗ “ФЭД”
Бібліографічний опис: Марченко К.Ю. Шляхи удосконалення технології маркетингових інструментів на прикладі виготовлення візиток / К.Ю. Марченко, М.Ф. Савченко // Физические и компьютерные технологии : труды 19-й междунар. науч.-практ. конф. – Х.: ГП ХМЗ “ФЭД”, 2014. − С. 138-140.
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтована ефективність застосування в якості рекламних носіїв об'ємних і анімованих зображень із застосуванням 3D-поліграфії для вдосконалювання технології маркетингових інструментів. Показано, що зображення з різними візуальними ефектами є новим видом рекламних носіїв, який має величезний потенціал і можливості.
В работе обоснована эффективность применения в качестве рекламных носителей объемных и аннимированных изображений с применением 3D-полиграфии для совершенствования технологии маркетинговых инструментов. Показано, что изображения с разными визуальными эффектами являются новым видом рекламных носителей, который имеет огромный потенциал и возможности.
The work proved the effectiveness of advertising media as volume and annimirovannyh images using 3D-printing technology to improve marketing tools. It is shown that images with different visual effects is a new type of advertising media, which has a huge potential and opportunities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7156
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.