Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7219
Title: ІСНУЮЧІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ МАРОК ПРОДУКТІВ НА РИНКУ
Authors: Кравченко Ю. С.
Keywords: позиціонування
аналіз сприйняття подібності
спільний аналіз
аналіз відповідностей
карти сприйняття
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кравченко Ю.С. Існуючи підходи та методичні проблеми позиціонування марок продуктів на ринку / Ю.С. Кравченко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 5 - 7
Abstract: Розглянуто існуючі підходи до проблеми позиціонування марок продуктів на ринку, а також проаналізовано виникаючі методичні проблеми позиціонування та різні статистичні методи обробки інформації для вирішення цих проблем.
Рассмотрены существующие подходы к проблеме позиционирования марок продуктов на рынке, а также проанализированы возникающие методические проблемы позицио¬ни¬рования и различные статистические методы обработки информации для решения этих проблем.
The existing approaches to the problem of positioning of product brands in the market are considered, as well as emerging methodological problems of positioning and various statistical information processing methods for solving these problems are analysed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7219
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравченко.pdf339,1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.