Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7384
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Підкопай М. О.
Keywords: маркетингові дослідження
маркетинговий процес
інформація
підприємство
управління
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Підкопай М.О. Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень підприємства / М.О. Підкопай // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 58 - 60
Abstract: Наведено підходи до визначення поняття "маркетингові дослідження". Подано найбільш поширені методи проведення маркетингових досліджень. Виділено напрями маркетингових досліджень, які необхідно проводити підприємству для отримання вичерпної маркетингової інформації.
Приведены подходы к определению понятия "маркетинговые исследования". Представлены наиболее распространенные методы проведения маркетинговых исследований. Выделены направления маркетинговых исследований, которые необходимо проводить предприятию для получения исчерпывающей маркетинговой информации.
Approaches to the definition of market research are presented. The most common methods of market research are described. The areas of market research, to be carried out by a company to get in-depth marketing information are highlighted.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7384
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підкопай.pdf269,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.