Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7385
Title: АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ УСПІШНОГО БРЕНДА
Authors: Скібіна К. К.
Keywords: бренд
торгівельна марка
споживачі
ринок
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Скібіна К.К. Аспекти створення успішного бренда / К.К. Скібіна // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 60 - 62
Abstract: Розкрито сутність поняття "бренд". Висвітлено відмінності між брендом та товарною маркою. Виділено такі основні аспекти створення успішного бренда, як: назва, реклама, загальне враження покупців, маркетингові комунікації
Раскрыта сущность понятия "бренд". Освещены отличия между брендом и товарной маркой. Выделены такие основные аспекты создания успешного бренда, как: название, реклама, общее впечатление покупателей, маркетинговые коммуникации.
The essence of the concept "brand" has been disclosed. The differences between brand and trade mark have been examined. The main aspects of making a successful brand, such as the name, the advertisement, the general impression of the customers, marketing communications have been singled out.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7385
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скібіна.pdf239,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.